*Best View in Google Chrome.

Updated!


HELLOOOOOOO!



Assalamualaikum koraaangg. Muah!



Wahh, lamanya tak meng-update blogspot aku ni ha. Wah wah wah. Nginduuuu! Biasa lah kot, busy DAN MALAS nak taip. Haha. Tak lupa okay, sentiasa teringat. Lagi lagi masa nak buat CSC. Sem 4, aku amik CSC128-Programming C++. Pastu, sem 5, CSC253-Multimedia. Main coding kan, tu teringat coding masa buat blog ni. Tapi busy lah, sem 5, last sem. Jadi banyak projek. Memang ada 4subjek ja (Multimedia, Entrepreneur, Statistical Software dgn Design Analysis). Aku kan amik Dip in Statistics. So, kita ada 5sem ja. Dan ALHAMDULILLAH! Dah selesai semua. Sekarang ni tengah tunggu result ja. In sha Allah, if tada apa apa halangan Mac2015, masuk degree lah. Of cause, nak dengan Atie. Eh!

Ha yes! Teringat sesuatu ni, So, who is she? Atie? Siapa? Mesti someone special.
Okay, aku nak kenal kan. 

Tadaaaaa ~
@AtikahKadir 

Nama diberi Nurul Atikah Abd Kadir. Panggil atie ja. 2012479....., ni kalau tak ingat num matrik uitm dia. Kena marah. Hehe. Sangat disprate dengan warna biru. haha. Dia duk Segamat, Johor. Bapok bijok ni. HAHAHAHA. sorry atie! Tapi benda betul yedak. haha. Ok ok proceed. Dia ni sangat sangat dan banyak banyak sabar dengan aku. Aku ni yela, manja terlebih. Tapi dia layaaaaan ja aku. Tak semua orang boleh tahan dengan aku act. Hahahaha. Jujurnya. Lagipon, atie ni baik, pastu dia selalu ajar aku. Kelakar pon ya si atie ni.

Okay lah, aku nak cerita sikit. Tak sikit lah, banyak jugak. Hehe.
Aku mula berjinak jinak dengan dia ni, akhir sem 4, masa tu aku dah start study dengan dia. Dan Alhamdulillah, sem4 aku dekan. Hehehehehehe. Masa cuti sem, ada jugak lah aku contact dia apa semua. Then, awal sem, kitorang rancang nak ber-roommate. Hahaha, nak dapat satu bilik tu ada jugak cerita nya, tapi biarlah. Yang penting nak bagithu, Alhamdulillah. Dapat lah kitorang satu bilik. Dan dijah tumpang kitorang. Aku masa tu rasa. YAYY! Aku ingat lagi, masa tu 16jun. Kalau tak silap. Dan, mulai haritu. Dimana ada Atie, disitu ada aku. Dimana ada aku, pasti ada atie. So, semua group projek sem 5 tu, semua dengan Atie dan Dijah. Daaaaaaaan Hafiz. Hahahaha. Hello Hafiz! Lol. Ok, proceed. banyak sebenarnya kenangan aku dan Atie. Manis, pahit pon ada. Tipu lah kata, sepanjang kitorg kawan takda gaduh kan. Lagi lagi Atie ni jenis suka marah marah. Hahahahaha. Aku ada merungut, kata dia suka marah aku. Then tahu dia kata apa?! Hehehe, "Marah sebab sayaaaangg!" Hehehe. Kekadang geram jugak dengan dia ni. Suka sangat buat muka. Kalau comel takpe, hahahaha. Ha, kitorg selalu solat sengsama. SETIAP KALI nak solat, mesti ada cerita. Tak duduk berdiri kat sejadah tu. Aku ulang SETIAP KALI. hahaha. Rindu nyaaaa! Ha, ada lagi, aku ni jenis payah bangun tau. Pastu, sem ni aku sayang betul waktu tidur aku. Satu haritu, dia kejut aku tak bangun bangun, hahaha, smpai dia fep up and of cause marah aku. hahahaha. Sorry lah atieee ! Hahahaha. Tapi kekadang dia kejut aku tak bangun bangun, dia join aku tido sekali. Hahaha. Act banyak lagi aku nak cerita, kita stop dulu lah. Nanti aku update, next entry. Serius, BANYAK aku nak cerita. OK.

Honestly, aku suka kawan dengan Atie. Dan aku berani cakap, she is the one! The only one. 
SHE IS MY SAHABAT
Di dunia dan In Sha Allah di akhirat jugak. Aamiin!

0 blabbling:

All Right Reserved by NurShaheera Rosli. Enjoy!