*Best View in Google Chrome.

Sad ME, HAPPY

Act, aku dah malas nak ingat kisah silam aku. Paling tepat, kisah Karma aku. Aku dengan Suha is OVER. Officially, Over! Aku sendiri tertanya-tanya, kenapa aku nak sedih, padahal aku sendiri rasa memang aku dengan dia tak mungkin bersama. Hahaha, ceh ayat. Tak boleh bla lah. Tapi kan tah lah, mungkin sebab semua family aku dah tau , kenal dia. Mungkin sebab tu lah kot aku sedih. Emmm. Takpe lah, nak buat macam mana.

Aku. Aku selalu booo bila ada orang nangis bagai nak rak sebab kan lelaki. Nah! Kau rasakan shaheera. Hahaha, kini baru ku rasa. Wah. Katanya. Haha. Okay, jujurlah. Hampir 2weeks jugak aku meroyan. Dan aku rasa semua ni terjadi aku boleh terima dengan redha, bila aku rasa semua ni terjadi dan menyebabkan aku terasa rapat dengan Allah. SubhanaAllah! Hikmah. Ha yes! Hikmah. Hikmah sebalik semua ni jadi. Kat sini, aku dapat rasa, Allah tarik sesuatu dari aku, aku sedih, dan aku cari Dia. Aku mengadu semua, SEMUA pada Dia. Alhamdulillah! Walaupon agak lama sikit. Tapi aku rasa nikmat tu. Sebalik cerita sedih aku tu, aku dapat pulihkan hubungan aku dengan Allah. Allahuakhbar! Bersyukur tak terkira. Selama ni, aku lalailupa Diapakaian akusolat aku tak jagamengaji jarang sangat, etc etc. Astagfirullah! Astagfirullah! Astagfirullah! tapi nak berjaya, nak itu ini. Hm hm.



Seolah olah, Allah tu kejutkan aku dari tidur. 
SubhanaAllah! Alhamdulillah! La'ilaha'ilaAllah! Allahuakhbar!
***
Dan aku bersyukur, Allah beri aku nikmat sedar sebelum aku tutup mata buat selama lamanya.


Nak cerita nya, dalam masa 2weeks tadi. Aku takmampu nak kuar bilik, tak mampu nak tidur, takmampu nak makan, tak mampu nak cerita kat siapa siapa dan paling teruk tak mampu stop meleleh. Hahaha, loser kan. Entah lah, mungkin seteng seteng ja yang faham aku masa tu. Biasa lah, putus harap weh. Hahaha. Bila teringat, nak gelak pon ada. haha.
dan nasib baik jugak aku dah pasang spare part LOL. kbai.



0 blabbling:

All Right Reserved by NurShaheera Rosli. Enjoy!