*Best View in Google Chrome.

Cuti Tamat

123.jpg


Assalamualaikum koraaang
Haaaaaaaaiii, Sihat kah? aku macam biasa, sihat ja. Atas tu? Haa, tudung biru tu akulah. Dah nampak tua. choii. mana ada. matang lah. haha, Mana idok nya. Nak masuk 20 dah. Pada January 16, 2014. Saja nak ingat kan. heh! Orang kata. Dah boleh slow slow cari calon husband dah. kahkahkah.

 Harini Rabu, November 21. 25hb class start. Maka berakhirlah cuti sem aku dan student uitm lain.So, puaskah bercuti? hehe. sepanjang bercuti ni, macam macam yang terjadi. Aku ada kenal dengan seseorang sebenarnya. Nama dia, Mr.X biarlah rahsia. hehe. Alhamdulillah. Dia seorg kawan yang baik. Happy. Dah setahun aku berkawan dengan dia. tapi hubungan kami bertukar jadi serius. Ye, aku masih dengan Ahmad Nasuha. haha. Sukar sebenarnya aku nak lalui semua ni sebenarnya. Aku dengan suha, hampir 2tahun. Susah, serius susah. Lagi lagi papa,ibu,adik adik aku selalu sebut sebut 'suha'. Tapi, since cuti sem. Kerap jugak aku kuar dengan suha. Suha pon, aku tak faham dia. Macam dah ada orang lain, tapi aku yakin dia setia. hm. sekarang aku jadi serba salah dengan Mr.X tu. eh, dah lah. stop! Apa ni?! Hahaha. bai.

 the end 
 23hb student uitm start daftar. Bagi yang duduk kolej, 23hb. Ops! Bagi student yang dapat kolej maksud aku. Ugh! Yah, aku menyampah. Sem 3 agak kelam kabut, serabut apa semua. Ramai gila kengkawan aku dan termasuk aku tak dapat kolej. Kesian depa. Alasan, tak cukup kupon. Rasa nak mencarut ja. Aih! HEP buat program terhadkan kupon. Memang macam apa ja. Mula tu, aku serabut lah jugak, tak tahu nak duk mana kan. Nasib aku ada kawan yang boleh tolong. Alhamdulillah. Aku rasa akhir sem, aku nak duduk luar. Sem ni ja last aku duduk kolej, taknak pikir kupon apa semua. Maybe ayahanda ku akan faham kenapa. Harap.

Lagi pon, sem 4 ni agak struggle lah subjects pon. Tapi In Sha Allah, aku boleh. Cuma kena berubah sikit lah. Tada running man after this. Movies ke apa. Memang buku,buku, dan buku. Senior pon ada bunyi, agak susah sem 4 ni. Half guna calculator and half lagi reading, hafal.Aku memang lebih pada guna calculator. Sem lepas, ada satu subjek reading dan of cause kena hafal kan. Masa tu pon, yarabbi. Tuhan ja tahu. Tapi benda dah lepas, dan aku berjaya atasinya. Jadi, kali ni. Sngat possible utk aku lalui nya kan.

  Yahh! GoodLuck, Shaheera. hehe

0 blabbling:

All Right Reserved by NurShaheera Rosli. Enjoy!