*Best View in Google Chrome.

Allahu, kaki aku


OK, Assalamualaikum. hello kalian, sihat kah? Jika ya, Alhamdulillah. Hehe, skema? OH pedulinya saya. Haha. takda apa lah, just ignore. Saja nak mengedik. Gitu lah jadinya. 

 Jam 11am, kaki seliuh. Yup, hari rabu bersamaan 5th of December. Masa terseliuh tu, OK lagi. sakit sikit je. siap boleh pergi library dengan @syuhadaaAlawi. sebab nak siapkan assignment pertama untuk sem kedua nie. Aah, tu kawan aku. Kami satu kelas. Ngee, Haa see! boleh capture capture lagi.
     Enough! proceed.. cuma jalan tu terencot encot lah. Petang tu, duduk je. dah tak boleh bangun! Haa, aku dah mula risau. Tak duduk diam. aku tanya orang tu tnya orang ni, siapa yang pandai urut. Sorang pon tak tahu, masyaAllah! Airmata tak tertahan lagi. Haha, then.. aku terus call parents. "Macam mana ni bu? Macam mana?" suara dah teresak esak. Pikir macam mana nak pergi kelas nanti kalau biar je. Sebab memang tak boleh berdiri dah masa tu kaki pon dah bengkak. Serius, risau gila time tu. Then, my mom suruh tunggu aisu, pakcik aku yang duduk kat jerteh tu datang amik aku.

 Jam 7pm, pakcik aku sampai. Kesian kengkawan aku. Diorang lah yang angkat saya. Berat katanya. Haha. Pastu malam tu jugak. Pergi urut. 

 Jam 10pm, tunggu moklong. Siapa dia? OK, sebenarnya, aku pon tak sure. Tapi pakcik aku kata dia ni kakak kawan my mom. OK, apa apa jelah. Nasib baik perempuan. Kalau lelaki, huh! Dia urut....... Allahu rabbi, sakitnyaaaaaaaaaaa! :OOOOOOO Tuhan je tahu masa tu, mengalir berjurai jurai airmata aku. Haha, nasib baik tak kena tendang je moklong tu. Ngeee, 

 tapi moklong.. "Terima kasih sebab sekarang kaki saya dah sihat! Alhamdulillah" :D 

 Begitu lah ceritanya.
The End


so, malam ni ada bola right? Malaysia vs Thailand
"GO GO GOOOO MALAYSIA!" semangat nak pergi tengok bola nie. Yeahh!
sama sama doakan Malaysia menang. Insha Allah :DD

0 blabbling:

All Right Reserved by NurShaheera Rosli. Enjoy!