*Best View in Google Chrome.

Lama tinggal blog

hello. Hai Ahmdnasuha. ehh!

hello. And Assalamualaikum.


Hai korang apa kabar? Aku, okay je.Alhamdulillah. Haha
Yeee, sekarang tepat 3.50am. and Im still awake. Actually, I dah pon mengantuk. Tetiba I teringat yang I nak buang semua gambar lama dalam blog ni. Bukan apa, aku nak berhijrah lah. takmo seksi lagi. Dapat apa kan. Lagi pon dah ramai sekarang yang berhijrah. I mean, dari yang tak pakai tudung, Alhamdulillah dah tertutup lintuk. Sarung tangan apa semua dah. Paling teruja bila tengok Diana Amir, Yatt, ramai lagi lah. Jealous tengok diorang. huhu. Teringin nak follow diorang. Apa apa pon doakan aku ye.

Aku sekarang tengah break semester la. Second break semester. Percaya tak? This semester, I got 2months holiday. Kah kah. Tapi nak buat apa lah kat rumah. Lesen? "Malas lah papa". hehe, bila duduk rumah bosan. Tapi itu lah. Haha. Hey hey, sem depan my third sem. Haa, gilaa kan! Sekajap je. Rasa macam baruuuu habis SPM. haha.


Anyway korang, Ahad last week. 7th of April kalau tak silap. My schoolmate, Ajlaa. Kembali ke rahmatullah. Inalillah! Dia accident. Kat bypass kuantan sana. Seriously, unexpected. Aku terkilan sangat. YaAllah. Ok, masa aku dapat tahu tu aku tengah study. Masa tu aku kat kolej le. esok hari tu aku ada paper. Then, after aku terbaca tweet kengkawan. Allahuakhbar! Tangan aku menggigil, berpeluh hilang terus mood nak study. aku terus msg mak aku dengan fizah. Hm, apa apa pon, semoga arwah tenang disanaTakziah untuk keluarga dan kengkawan arwah ye.

thats all,

0 blabbling:

All Right Reserved by NurShaheera Rosli. Enjoy!