*Best View in Google Chrome.

Kenal dia :D

Assalamualaikum w.b.t

Okay apa kabar my 'cuti sem'? hehe, biasa biasa je. Tak hebat, takde lah tak hebat langsung kan. Aku boleh kata biasa biasa je :) Totally kat rumah. hm my dad kerja. Thats why lah. Asyik ulang alik Indonesia ke sini.  

Semalam aku hangout dengan my roomate. Tengok wayang, shopping and so on lah. Kitorang tengok cerita 'Istanbul Aku Datang' tu. Best lah cerita tu! :D *Tomok handsome Ngeee.

 Actually, aku baru je lepas daftar course for my second sem. kat mana? Student Portal UiTM lah kan. Kata pelajar UiTM. yeahh! "UiTM Dihatiku" itu lah selalu aku dengar, dari pertama kali jadi warga UiTM. Setakat ni alhamdulillah, saya selesa belajar kat sana. Haa, nak daftar nie pon masalah jugak. Kesian roomate aku sorang tu, dia tak tukar lagi pasword untuk login Student Portal tu. Memang susah nak tukar buat masa ni,  pasal esok 23th, result kolej keluar. Tapi takpe, aku try sebaik mungkin lah. 

Haih, banyak jugak halangan kan.
Halangan apa?
 yelaaa. aku tak cerita lagi kenapa 'tittle entry' like that. Haa, kan! Tak perasan la tu? 
 Ok, "kenal dia" Nak mention nama ke? no need kot! Saya bagi nama dia ...?... Haa, si handsome. Ada lah sebabnya. Hehe, *17 november* kita selalu IM, whatsapp, comment status,and mesej. Tapi mesej kurang pasal rangkaian kami berbeza. Haha, dia guna maxis, and saya pulak celcom.k Actually, dia kawan lama KOT. Masa darjah 6 mungkin. Tapi takpernah nak jadi kawan pon. Enemy? Nauzubillah. Jauh sama sekali. Like seriously, I am very very HAPPY and I'm glad to be his friend InshaAllah forever ever after. Dia sangat pandai main dengan kata kata, tak pernah bosan or boring with me. Hehe. Selalu buat aku sengeh sengeh. Hehe, and selalu perli aku jugak tau. Tapi dia memang best. "Thanks awak. Jadi kawan saya selamanya OK" HOPEFULLY, si handsome selalu jadi kawan aku selamanya dan selamanya. InshaAllah. Mohon keberkatanMu ya Allah.
Thats all for this week, xoxo :D

One more thing, nak kongsi lah sikit.

"Baca SURAH YASSIN selalu , kerana ia mampu mencengah kehausan di hari Kiamat kelak" InshaAllah

0 blabbling:

All Right Reserved by NurShaheera Rosli. Enjoy!