*Best View in Google Chrome.

Oohhh ! Shoooo Sweet



Assalamualaikum ? Hai hai :)

Kenape dengan video tuu ? dah tengok belum.. Tengok lah tau! Best tau takk?!! Tengok sampai habis okayy

Malam semalam lah, saya tak dapat tidoo. Maybe masalah yang melanda sekarang nie kott. Tension sikit, ade sakit sebenarnye saya niee. Tapi peduli lah, orang kate kalau sakit jangan dipikirkan sangat. Nanti lagi terukk, Aaaaah! peduli lah ceritu "masalah" tuu. Tak penting pon ! Buat bertambah sakit jee, LIFE MUST GO ON :) kan kan? So, kite enjoyy ! HAHA, takde kaitan cerita lah.

About video tuu, semua pasangan yang lain saya tengok macam tah ape ape. Tapi yang tu paling best! Pengkritik pon, semangat gile kasi kritikan. Semua pasangan die kata hebat, alahhh biase lah orang diorang nie kan memang jenis support semua benda. Tapi korangggg, Memang excited saya tengok tauu ! Lagu die pon fun jee, Si Marko tu comel jeeeeeeeee ^^ Yang buat meriahnyee, semua pakatpakat kissing kissing ! Pelik akuuuuu Haish mat saleh nie, HAHA. Biase je perkara tuu.
Okayy lahh, fone saya dah mintak makan dahh. Dari tadi, bunyi bunyi. Kesian diee ! Hehe, Byebye. Muahhh :*


0 blabbling:

All Right Reserved by NurShaheera Rosli. Enjoy!