*Best View in Google Chrome.

It was happen again !

It was happen again ! Ape ? Hmm biase lah, Mohd Shahiran Bin Mohamed Ismail. Ape yang jadi pun taktahu. Kenape lah semua nie jadi kat aku?! Tapi, nevermind lah shaheera. Biarlah die nak buat ape pon. Redha jelahh, Memang betul lah kate orang dengan facebook, boleh jadinye penceraian. Dengan facebook, boleh terjadinye pergaduhan. Aku sesal ape yang terjadi sekarang. Ya ALLAH, berilah aku kekuatan! Aku tak daya dah dengan semua nie. Selagi nyawa aku ade, aku sentiase maafkan die :)

Untuk syiran, Thankyouu sebab buat semua nie. Aku hargai semua nyee :) takpee ! Buat lah ape kau nak buat ye, nak sedih pon tak gune. Kau tetap dengan perangai kau! Good Luck, Assalamualaikum :\

AN, awakkkk cepat lah balikk! Saya sorang sorang kat sini. I need youu :'/





0 blabbling:

All Right Reserved by NurShaheera Rosli. Enjoy!