*Best View in Google Chrome.

Hello awakk :)

Assalamualaikum awak awak ;) Ape khabar? Hehe.
Aku nak update belog lah, but I have no story lahh. Tak de cerita yang menarik. tapi sya nak jugak update belog. Sebab dah bosan dengan story UiTM tu. Anyway, aku pergi daftar UiTM tu 2 jun. Ada dalam 15 hari lagi dari sekarang ( 17may ) Excited nak pergi sana. UiTM Machang lah. Kos statistik. Orang kata statistik nie, totally math & addmath. And thats why, aku terima  ja tawaran tu. Lagi pon, tahun nie bukan senang dapat UiTM. Pasal terlalu ramai yang mohon UiTM. Pihak sana yang cakap. I dont knoww ~ tadi baru je buat medical check up kat Klinik Syed. Balok ahh ! Macam biasa lah, Xray, urine test, test mata, and tak amik darah pon :b Fuh ! nasib baikk XD

Haa, ada sedikit luahan lah. Ikhlas & jujur dari aku ;)
This is about my life kot. Yelah, perasaan aku. Hidup aku lah kan. Ini pasal masa depan, aku... Dia... emm, tak tahu lah nak mula macam mana. Tapi 'si dia' dapat UPM. Kos dia dpat, diploma perikanan. Tapi, dia nak asasi. Entah lah, UPM yang bahagian diploma hanya ada di Bintulu, Sarawak. Yeeeeeeeeeeeee! Memang gila jauhh :'( Snggup ke? Emm, ikut kan hati nie. Memang tersangat lah tak sanggup! Siapa sanggup weh berpisah! Semua orang bencikan perkataan "pisah". I know that. Tak, aku bukan sapa sapa untuk dia. Isteri dia? Tak langsung! Eh, wait. Tak lagi. Huhu.. "Siapa aku?" aku nie GF dia jeee. Takda hak langsung nak halang dia. Lagi lagi nie masa depan dia. aku nie just nak luah apa yang aku rasa dalam hati. Tapi tindakan aku macam menghalang dia kan? Okay sebenarnyaaa, aku lebih prefer dia pergi UPM tu dari Matrik. Sebab, matrik sangat ramai kawan yang aku kenal. The problem is, aku jealous dengan kengkawan. Pasal diorang dpat belajar sama2 dengan dia. Dapat tengok dia tiap tiap hari. "Ya Allah! Apa yang aku rasa nie?" Emm Tapi.. entah lah, bila pikir balik. Kalau dia pergi matrik, dia ada dekat semenanjung lagi. Dekat! "Huhh, aku pulak yang risau lebih lebih." Actually, dia sendiri tak tahu nak pergi mana. Tapi katanya, dia prefer pergi matrik. Ikot you lah sayang. I sentiasa support you. Believe me dearr ;) UPM tu dah lah dekat Bintulu, Sarawak. Diploma kan 3 tahun :O Setahun 2kali je boleh balik. Macam mana kalau tetiba ter rindu dia? Macam mana dia dekat sana?
oh nooo :( Ahh, apa apa keputusan dia lepas nie, aku akan belajar redha terima semua. Insya Allah !


, sorry! Luahan yang agak menganggukan
.

0 blabbling:

All Right Reserved by NurShaheera Rosli. Enjoy!