*Best View in Google Chrome.

Lucky Day.

Assalamualaikum darlinggggggg ;) Ye, lama gila tak update belog. Entah lah sebab ape, Rase malas jee, tak ade mood, tak ade idea. Macam tuu lah lebih kurang. Hehe,
8 April,
Keluar pergi bandar. Kat kuantan nie, tak thu pergi mane dah. Balik balik, East Coast Mall. Takpon Berjaya Mega Mall. Tu jelahh, Hangout lagi. Macam biase lah, hangout dengan @ahmdnasuha, @mierazhari, Azreen, Nora, @FatihaSyahireen, @syahiraaaaaa, @anisaisyaa, @MhdSalihin, @JohnFratellis, @TheLaDolceAmira, Fawas, Amar, Tajo, Taqi aka Ahmad Khalis :b hehe dan ade lagi. Malas lah nak mention semua. Sorry :) But its Fun ! XD Zulaikha takde, tak best jugak :\

tapi, KANTOI ~ Yee, dengan ini saya NurShaheera, TIDAK menafikan lagi, Ahmad Nasuha is mine




PLKN, dapat kumpulan 3. Harap jugak dapat kumpulan 2. Tapi nak buat macam mane, tak dapat. And, paling buat aku taknak pergi PLKN kumpulan 3 nie pasal orang kate kumpulan 3 nie budak budak "teruk" jeee.. Alaaaa, aku nioe dah sebaik manusia dahh *perasan Hehe, aku tak nakal, aku tak jahat :\ Takpe lahh, just wait and see lah. Btw, happy jugak tau. entahlah. Okay, thats my first Lucky Day!


Ooopss ! Ape nie shyraaa?! Makanan ke ape? Ishh,, tu makan lahh ! Sedap tak ? Huishhhh.. Memang sedap okayy, bak kata Nafiez, adik aku.. "Ibu, bapak sedap! kaklong masak." HAHA, Nasib baik sedap. Alhamdulillah!! For your information Aku memang tak pernah masak pon sebelum nie, takat tolong my mom tu ape lah sangat. Aku tukang amik amik barang je, tuu pon mak yang suruh. Kalau tak, memang takthu dahh ~ Anyway, name masakan tu ' Telor Dadar Masak Tomato Black Paper ' nnyaaaammmehhh ! ;) And, thats my Second Lucky. Ngeeeeeeee :D

0 blabbling:

All Right Reserved by NurShaheera Rosli. Enjoy!