*Best View in Google Chrome.

Biru kepada Lightpink

Assalamualaikum :) Have A Nice dayyy you all okayy.. Hari nie dah 23March 2012, ye ! Semalam result SPM o.O Macam result korang ? my result ?! Huuuuuu ~ Takmo lah mention, nak tahu. Tanye sendiri (@HelloShaheera) And.. Aku rase, aku berjaya kot buat my parents happy dengan result aku tuu. Kalau ye, Alhamdulillah :) For, my friends.. you all the best lahh, muah muah :') Tahniah untuk korang semua yang berjaya dapat target ke ape ke? Tahniah tahniah ! BTW, cikgu addmath aku bagi hadiah cadburyy ! Nyum nyum ~ Sepatutnye, aku sebagai murid nie yang kena bagi cikgu kan kan ?! Terbalik ~ Ape ape pon, Thankyouuuuu cikgu CT ;)


* Untuk SPM 2011, mereka yang lahir 1994. Korang tahu tak korang terbaik antara yang terbaik lahh ~ Aku dengar hampir semua sekolah di Malaysia nie, GPS & peratusan naik.. Tahniah untuk kita 94's ;) Rezeki yang melimpah menyebelahi kita semua! Alhamdulillah..

Ape yang 'Biru kepada Lightpink' tuu ?
Sebenarnye, dah lame sangat nak buat toturial nie, Tukar warna highlight tuu.. Asyik warna biru jee! Boring ~ Dah lama nak tukar tau, tapi takpernah jadi jadi. Geram jugak, tapi aku nie jenis.. selagi takdapat, http://www.blogger.com/img/blank.gifhttp://www.blogger.com/img/blank.gif aku nak ! aku nak ! Sebab orang lain boleh buat, takan aku tak boleh right? Lagi pon, best kot main code coding nie ^^ sukeeee ! Dengan usaha yang gigih, aku mencuba dan terus mencuba. Finally, I GOT IT !
See >>>>

Nak jugak ? Bolehh ~ Nie caranya :



Credit to Mysara Newrie.


0 blabbling:

All Right Reserved by NurShaheera Rosli. Enjoy!