*Best View in Google Chrome.

You Are the Only


Hari nie, 4 February hari Sabtu pukul 1.03 AM. Genap 12 days die pergi Perak sanaa. Lama tak jumpe kan ? Entry harinie saya nak bagitau yang saya sangat sangat sangat rindu ! Hadoii, 5 March Baru die balik. Kenape gambar kat bawah tu di 'hide' kan or di 'blur' kan ? Hmm, saya pikir.. Selama nie, saya selalu mention semua tentang saya. And, tak forever :\ But now.. Saya taknak semua tau. Takmo mention. Sampai masa nanti, Insya Allah semua orang akan tahu. Just, tak tahu bile je. Okayy ? Setakat nie, tiap-tiap hari dapat mesej. Tiap-tiap pukul 6pagi, pukul 3petang & 11malam. Ha.. Kitorang ade main Farmville tau. Dalam Facebook! Siape main game tuu ? Jadi lah neighbour sayaa :) Saya dah level 33 baru. Hehe, Start die pergi progrm tu, saya lah yang jagi farm die tuu. Hehe.

Untuk Si Diaa : Kau jage diri ehh kat sane ! Dapt mesej kau 1 kali sehari pon takpee dahh. Aku tahu kau kat sane buat benda baik :) Kau jangan risau kat aku ehh. Insya Allah ! aku jage die aku. Family aku kan ade ! Cume kau je takde kat sini :( Sebenarnye, aku tak suke situation tuu, Tapi aku taknak kau serba salah, and pikirkan aku. Memang aku tak kesah, tapi.. siki banyak mesti ade tak suke kan. Dah! Dont worry about me okayy! Just go on with your program. Semoga berjalan dngn lancar. Insya Allah.Ye, Aku tunggu kau sayang! Sampai bila-bila sekali pon. Insya Allah. And, you know what my dearr.. Aku tak sabar hari tuu pffff. Haish, rindunye kauuuu! I am addicted to your love. Allah created you just for me.


0 blabbling:

All Right Reserved by NurShaheera Rosli. Enjoy!