*Best View in Google Chrome.

Ooyeahh !

Assalamualaikum :)
Hai hai pembaca yang baik hati !
Macam mana keadaan anda sayangg ? hehe,


Okay.. saya baru nak pergi kelas KPP. Kat Pusat Latihan Memandu Cermat (PMC)

Sejujur-jujurnya, mula2 memang saya tak tahu langsung KPP tu singkatan untuk ape ?! And, masa dalam kelas.. baru lah saya tahu yang KPP tuu, Kokurikulum P_ _ _ _ Pandu . Alaaaa, tengok tuu.. tak tahu lagi ! HAHA. okay takpee.. tapi kan, Alahai.. seronok wehh HAHAHA.. Bosan nyee :\ kat dalam tuuuu..

Bile bosan tuu, saya main benda alah nie jelahh, Ni Pandaa..
Syireen kasi. Ole-ole dari die, die pergi china harituu :) Hai Syireen, ty for this.
Hilang sikit bosan.. Fuhh !

*iklan jap : jahat betul isteri tuu, tak hormat langsung bapak mertua die. dalam cerita 'Anak Cucu Tok Wan' Astro Prima. masa update nie, saya tengah tengok tb. Geram betul ! Haishhh Alahh, cerita melayu balik2 macam tu jugakk. hehe
okay sambung ! Penceramah yang masa pertama before rehat tu okay lagi. After rehat tuuuu, Argghhh.. he's chinese! Biase laa, pelat die tuu. Haha, takpaham laa, die cakap ape :\ hmm, Lupee.. masa dalam kelas, nak daftar. jumpe kawan saya tau,Fakhri. lama kot tak jumpe dengan die. Last jumpe, masa Form3. 1 kelas dengn die.


Masa nie tahan maluu, IC takdee ^^


tapikan, Masa daftar tuu.. ada bad event :(
lupe nak bawak IC laaa.. dah lah makcik tu garang ! saya kena marah. Tapi tak sure lah kena marah ke tak, pasal die punye atitude tu memang jenis tegas. Tapi ape aku kesah :p And, bukan saya sorang ade lagi 2 orang Girls jugakk.. yang sorang tuu, dah sampai menyampah tengok makcik tuu, Padam muka makcik tuu. HAHA,

One more thing, dah tahu dah KPP tuu, hasil seacrhing kat google.. So, niee >> Kokurikulum Pendidikan Pemandu :)


: 12 JAN 2012, 8:45 AM

0 blabbling:

All Right Reserved by NurShaheera Rosli. Enjoy!